Digital outdoor

Urban Digital

Urban Digital er en effektiv DOOH kanal, som rammer over 35% af
de danske forbrugere pr. uge. Med +54 skærme placeret ved knudepunkter i hele landet, sikres annoncører en effektiv kampagne i landets største byer. 

Urban Digital Megaboards

Med kampagne på Megaboards sikres annoncøren digital impact og positionering på nogle af landets mest attraktive og befærdede lokationer i København, Odense, Randers og Aalborg. På de fleste skærme kan der køres video med motion. 

Studie Digital

Kommuniker til de unge 16-28 årige, hvor de bruger meget af deres tid – på deres uddannelsessted! Vores digitale skærme sikrer en effektiv og synlig kampagne i skolernes fællesområder, herunder indgangspartier, kantine og opholdsområder. Eleverne er positive over for medierne på skolerne og føler, at de giver dem brugbar information. 

Fitness Digital

Med kampagne på vores digitale skærme i PureGym (forhenværende Fitness World) sikres annoncøren en effektiv kampagne, der rammer +500.000 ugentlige besøgende. Skærmene er primært placeret i centrenes kredsløbsområder, hvor der er tid til at opfange budskabet. 

Retail Digital

Med digital kampagne i detail-handlen rammer du målgruppen direkte i købsøjeblikket i et ellers lukket miljø. Med over 200 supermarkeder med +500 skærme, rammer man årligt 75 mio. besøgende. Der er i gennemsnit under 1 sekunds opmærksomhed til hvert produkt i et supermarked og 80% af alle madindkøb er impulskøb – derfor giver Retail Digital netværket en unik mulighed for eksponering. 28% siger, at reklamer i supermarkedet, minder dem om, at de skal se efter eller købe et produkt. Kilde: OCS-analyse 2014

Molslinjen Digital

Molslinjen Digital er et netværk af digitale skærme på Molslinjens 4 færger, der sejler mellem Sjællands Odde – Aarhus/ Ebeltoft. Skærmene er placeret i alle siddeområder, restauranten og i Business Blue Class-afdelingen. 

Skal vi tage en snak om jeres
næste kampagne?