Udfordring

Mål med kampagnen Derma Pharm ønskede at gøre reklame for deres nye produkter Derma Man, som er den eneste plejeserie til mænd, der både er Svanemærket og deklareret af Astma- Allergi Danmark samt deres nye, lækre Body Oil til kvinder. 

Løsning Da målgruppen for kampagnen blandt andet er aktive og sundhedsbevidste, anbefalede mediebureauet IUM og citrusmedia Derma Pharm at annoncere i 10 udvalgte Fitness World centre. 

Her blev der opstillet et display med samplingprøver på Derma Man showergel samt testere af Body Oil til kvinder i receptionen. 

Samtidig blev der opsat plakater på indersiden af lågerne af skabene. Her ses plakaterne uden for meget andet støj af medlemmerne, når de gør brug af omklædningsskabene. 

For at skabe ydeligere opmærksomhed ude i centrene, kørte Derma Pharm derudover to reklame-videoer på Fitness tv. 

Skal vi tage en snak om jeres
næste kampagne

Få en uge gratis.