Tulip Protein Bar

Fitness World kampagne uge 41-43

Formål

Udfordring: Tulip ønksede at øge kendskabet til deres nye Active Proteinbar, som henvender sig til den aktive målgruppe. Proteinbarene er lavet af delikat krydret kød - perfekt til en aktiv hverdag, hvor du ønsker et boost af ny energi - uden det sædvanlige sukkerchok

Løsning: Derfor blev der uddelt vareprøver i 20 Fitness Word centre til målgruppen, så de kunne høre mere om, hvad proteinbaren indeholder. Derudover betod kampagnen også af en landsdækkende Fitness Indoor, med store og små plakater i alurammer, der hænger ved caféområdet, ind- og udgange samt der hvor målgruppen træner. Dermed sikres der stor synlighed i hele centret. 76% af Fitness World medlemmerne er i alderen 20-49 år. Kønsfordelingen er på  56% kvinder og 44% mænd  77% af dem er meget/ret interesseret i sundhed og 41% spiser slankemad minimum ugentligt