Udfordring

Udfordring: Sundhedsstyrrelsen ønskede at øge kendskabet til deres kampagne "Kun med kondom – er i alene i sengen!", som informerer om beskyttelse mod sexsygdomme. 

Løsning: I samarbejde med citrusmedia blev det besluttet at opsætte plakater i dame- og herreomklædning. Plakaterne blev placeret udenpå skabene i omklædningsrummene og dermed er der sikret stor eksponering overfor målgruppen. Fitness World er Danmarks største Fitness-kæde og giver annoncører mulighed for at ramme 440.000 aktive medlemmer og 550.000 ugentlige besøgende i 144 centre i hele landet. 56% af medlemmerne er kvinder, 44% er mænd. Sundhedsstyrelsen valgte en landsdækkende kampagner, som dækker København, Aarhus, Aalborg, Odense og Esbjerg, med to forskellige plakatdesignet, som hver især henvendte sig til kvinder og mænd.

Skal vi tage en snak om jeres
næste kampagne

Få en uge gratis.