One mobile (Telenor) Kiosk Kampagne

Telenor oplevede et stigende salg og større efterspørgsel, der gør, de har ønsket at fortsætte med dette kampagnekoncept i 2015.

Formål

"citrusmedia har gennem en kombination af medier og aktiviteter skabt større brand - og produktkendskab hos vores forhandlere samt slutkunder"

Claus T. Bjaaland, Salgschef, Telenor

 

Udfordring One Mobile oplevede stigende pres fra andre mindre mobilselskaber som Lebara og Lyca mobile. Det var specielt i kiosker rundt omkring i landet. Derfor ønskede One Mobile at skabe ekstra opmærksomhed omkring deres kampagnekort til 229 kr. i kioskerne.

 

Løsning Der blev besøgt 322 kiosker i udvalgte byer landet rundt, hvor kioskerne modtog en POS pakke bestående af; hyldesvirpere, display, klistermærker, trekant, brochurer og gratis startpakker. Dette blev placeret synligt i kiosken nær kassen. Derudover blev der på samme tid opsat 10.000 stk. sadelbetræk i de byer, hvor der blev besøgt kiosker. Som det sidste led i kampagnen, blev citrus café benyttet på mere end 600 cafeer og kiosker i de store byer.

 

Resultat Telenor oplevede et stigende salg og større efterspørgsel, der gør, at de har ønsket at fortsætte med dette kampagnekoncept i 2015.