Udfordring

Udfordring: Mofibo ønskede at skabe opmærksomhed omkring deres produkt ved at reklamere for et special tilbud til medlemmene i Fitness  World

Løsning: I forbindelse med kampagnen blev der udvalgt flere forskellige medier i Fitness World for, at skabe så opmærksomhed så muligt omkring tilbuddet. Der blev anvendt en landsdækkende indoor kampagne med plakater i alurammerne, som hænger synlige steder, der hvor medlemmerne befinder sig under træning samt ved ind- og udgange. Derudover blev der opsat pap-elipiser 1-2 stk. pr. center, samt en holder med flyers. Også disse kampagnelementer blev placeret relevante steder i centrene. Fitness World er Danmarks største Fitness-kæde og giver annoncører mulighed for at ramme 440.000 aktive medlemmer og 550.000 ugentlige besøgende i 144 centre i hele landet. 56% af medlemmerne er kvinder, 44% er mænd. Medlemmerne er generelt mere købekraftige end gennemsnittet af den danske befolkning. 

  

Skal vi tage en snak om jeres
næste kampagne

Få en uge gratis.