Medier og målgrupper

RETAIL

Med digital kampagne i detail-handlen rammer du målgruppen direkte i købsøjeblikket i et eller lukket miljø. Med over 200 supermarkeder med +500 skærme, rammer man årligt 75 mio. besøgende.Der er i gennemsnit under 1 sekunds opmærksomhed til hvert produkt i et supermarked og 80% af alle madindkøb er impulskøb - derfor giver Retail Digital netværket en unik mulighed for eksponering. 28% siger, at reklamer i supermarkedet, minder dem om, at de skal se efter eller købe et produkt. Kilde: OCS-analyse 2014 

STUDIO

Kommuniker til de unge 16-28 årige, hvor de bruger meget af deres tid - på deres uddannelsessted! Vores forskellige medier sikrer synlighed ude på skolernes fællesområder, herunder indgangspartier, kantine og opholdsområder. Eleverne er positive over for medierne på skolerne og føler, at de giver dem brugbar information. 81% af eleverne lægger mærke til plakaterne. 49% siger, at medierne kan medvirke til, at de søger efter produktet online. Vi eksperter i at kommunikere til de unge på studierne, så tag os gerne med på råd.

Outdoor advertising

Ram din målgruppe i byen med vores mange forskellige outdoor-medier. Vi tilbyder alt fra digital annoncering i byen og fitness centre til IMPACT på stilladser, bannere på gavle, kalk på vejene og reklamer i biografer. Og vi gør det, fordi vi ved det virker! 81% af alle personer, lægger mærke til outdoor-reklamer og af alle personer, som har set en outdoor reklame, har foretaget en konkret handling, inden for den seneste måned.

Fitness

High visibility and impact • No noise from other media • High frequency - many exposures. Citrus indoors are posters placed in simple alarm frames with a reflex-free front sheet that protects the poster. The frames are mounted on the educational sites

STUDIE

Kommuniker til de unge 16-28 årige, hvor de bruger meget af deres tid - på deres uddannelsessted! Vores forskellige medier sikrer synlighed ude på skolernes fællesområder, herunder indgangspartier, kantine og opholdsområder. Eleverne er positive over for medierne på skolerne og føler, at de giver dem brugbar information. 81% af eleverne lægger mærke til plakaterne. 49% siger, at medierne kan medvirke til, at de søger efter produktet online. Vi eksperter i at kommunikere til de unge på studierne, så tag os gerne med på råd.

BIO

Med biografreklame i MovieHouse, får annoncører eksklusiv annoncering på lærredet i Danmarks mest luksuriøse biograf.Biografgængerne tager godt imod biografreklamer og når reklamerne vises sammen med populære film og de største filmstjerner, så er modtagerne ganske enkelt i et ”underhold-os-humør”. Kernemålgruppen for biograferne er de unge og målinger viser, at de ligefrem ser reklamer som en positiv del af den samlede biografoplevelse.

Outdoor reklamer

Ram din målgruppe i byen med vores mange forskellige outdoor-medier. Vi tilbyder alt fra digital annoncering i byen, impact på stilladser, bannere på gavle til kalk på vejene. Og vi gør dét, fordi vi ved det virker! 81% af alle personer lægger mærke til outdoor-reklamer og af alle personer, som har set en outdoor reklame, har en stor andel foretaget en konkret handling inden for den seneste måned.

FITNESS

Vores medier i Fitness 1 er placeret i kredsløbsområdet, ved indgangspartier, og andre områder med trafik. Målgruppen har i fitness centret tid og mulighed til at fordybe sig i budskaberne - helt uden støj, som sikrer effektiv kommunikation til den aktive målgruppe.

BIO

Med biografreklame i MovieHouse, får annoncører eksklusiv annoncering på lærredet i Danmarks mest luksuriøse biograf.Biografgængerne tager godt imod biografreklamer og når reklamerne vises sammen med populære film og de største filmstjerner, så er modtagerne ganske enkelt i et ”underhold-os-humør”. Kernemålgruppen for biograferne er de unge og målinger viser, at de ligefrem ser reklamer som en positiv del af den samlede biografoplevelse.