Medier og målgrupper

Medier og målgrupper

STUDIE

Kommuniker til de unge 16-28 årige, hvor de bruger meget af deres tid - på deres uddannelsessted! Vores forskellige medier sikrer synlighed ude på skolernes fællesområder, herunder indgangspartier, kantine og opholdsområder. Eleverne er positive over for medierne på skolerne og føler, at de giver dem brugbar information. 81% af eleverne lægger mærke til plakaterne. 49% siger, at medierne kan medvirke til, at de søger efter produktet online. Vi eksperter i at kommunikere til de unge på studierne, så tag os gerne med på råd.

Outdoor reklamer

Ram din målgruppe i byen med vores mange forskellige outdoor-medier. Vi tilbyder alt fra digital annoncering i byen, impact på stilladser, bannere på gavle til kalk på vejene. Og vi gør dét, fordi vi ved det virker! 81% af alle personer lægger mærke til outdoor-reklamer og af alle personer, som har set en outdoor reklame, har en stor andel foretaget en konkret handling inden for den seneste måned.

FITNESS

Fitness World er Danmarks største Fitness-kæde. Her får annoncører mulighed for at ramme 485.000 aktive medlemmer og 580.000+ ugentligt besøgende i 170 centre i hele landet. Vores medier i Fitness World er placeret i kredsløbsområdet, ved indgangspartier, områder med trafik samt helt inde i omklædningsrummene. Målgruppen har i fitness centret tid og mulighed til at fordybe sig i budskaberne - helt uden støj, som sikrer effektiv kommunikation til den aktive målgruppe.

BIO

Med biografreklame i MovieHouse, får annoncører eksklusiv annoncering på lærredet i Danmarks mest luksuriøse biograf.Biografgængerne tager godt imod biografreklamer og når reklamerne vises sammen med populære film og de største filmstjerner, så er modtagerne ganske enkelt i et ”underhold-os-humør”. Kernemålgruppen for biograferne er de unge og målinger viser, at de ligefrem ser reklamer som en positiv del af den samlede biografoplevelse.