Zillertal

Kurvebetræk + Kateloger

Formål

Udfordring: Zillertal ønskede at reklamere for rejser til Zillertal, nu hvor vi går skisæsonen i møde

Løsning: I samarbejde med citrusmedia, blev det besluttet at påsætte kurvebetræk på cykler i København og Aarhus. Kurvebetræk er et synligt medie i gadebilledet, når cyklister bevæger sig rundt. Derudover blev der lagt Zillertal kataloger ud i Fitness World, hvor den aktive målgruppe befinder sig.  Fitness World er Danmarks største Fitness-kæde og giver annoncører mulighed for at ramme 440.000 aktive medlemmer og 550.000 ugentlige besøgende i 144 centre i hele landet. 56% af medlemmerne er kvinder, 44% er mænd. 68 % af medlemmerne er interesseret i at rejse og 42 % har købt flybilletter inden for de seneste 6 måneder. 26 % har været på aktiv/skiferie inden for det seneste år og dermed rammer Zillertal deres målgruppe.