Udfordring

Udfordring: Rødovre Centrum ønskede, at skabe opmærksomhed omkring deres Release Party i forbindelse med åbningen af et større center med flere butikker, i alt 15 nye butikker og dermed bliver Rødovre Centrum Danmarks største center, målt på butikker.

Løsning: I samarbejde med citrusmedia, blev det besluttet, at lave en anderledes kampagne, med en kombination af flere medier, for at skabe størts mulig effekt. Derfor blev der lagt 200 folier rundt omkring i København. Folierne er designet som en LP, der passer til kloakdæklserne og dermed bliver byens materialitet brugt, som medieplatform. På LPén blev budskabet om Release Party kommunikeret sammen med Rødovre Centrums logo. Derudover blev der opsat en sound boks på Frederiksberg Metro St., hvor forbikommende kunne komme ind i boksen og høre en 3D lydfil, som er en guided tour i Rødovre Centrum, under ombygningen. En 3D lydfil giver følelsen af selv at være tilstede.  

Skal vi tage en snak om jeres
næste kampagne

Få en uge gratis.