Magasin

The Great Beauty Party Kampagne 2016

Formål

Udfordring Magasin på Kongens Nytorv ønskede at skabe opmærksomhed omkring åbningen af Skandinaviens største beauty afdeling, som blev ombygget i efteråret 2016. 

Løsning I samarbejdet mellem Magasin og citrusmedia blev der udarbejdet et event, der skulle skabe opmærksomhed for beauty afdelingen i KBH og omegn. Eventet var en del af deres store åbningskampagne. Eventet på ni dage bestod af ni folierede køretøjer og ni sampler-piger med tre make-up artister. De kørte rundt i tre karavaner hver dag, som hver bestod af én tuk tuk-vogn, én Fiat 500 og én scooter med anhænger. Karavanen stoppede forskellige steder på ruten og samplede invitationer til beauty afdelingen samt delte samples og magasiner ud. Forbipasserende kunne få lagt make-up af en professionel make-up artist.

Citrusmedia leverede ligeledes en stor isskulptur, som forestillede en stor mund, hvor der var indfrosset gavekort, som folk kunne indløse direkte i Magasin. Isskulpturen kunne opleves på Kongens Nytorv fredag i uge 43 og foran Magasin i Kongens Lyngby fredag i uge 44.