Cloetta Danmark

Fitness World

Formål

Udfordring: Cloetta ønskede, at skabe opmærksomhed omkring deres kampagne "Sulten", med et budskab om at erstatte lysten til søde sager med Läkerol. 

Løsning: Løsningen blev en landsdækkende Fitness World kampagne henvendt til den aktive målgruppe. Kampagnen bestod af plakater i dame- og herromklædning. Plakaterne hænger unden på skabene og sikrer dermed stor synlighed til målgruppen. Derudover bestod kampagnen også af Fitness TV, der viser et reklamesport på centralt placerede skærme to gange i timen med eksponering af lyd i centret - inkl. omklædningsrum samt Fitness indoor med store og små plakater placeret i alurammer, der hvor målgruppen træner samt ved ind- og udgange. Fitness World er Danmarks største Fitness-kæde og giver annoncører mulighed for at ramme 440.000 aktive medlemmer og 550.000 ugentlige besøgende i 144 centre i hele landet. 56% af medlemmerne er kvinder, 44% er mænd.