Udfordring

Udfordring: Calvin Klein ønskede, at skabe kendskab til deres nye parfume "Obsessed" til dame og mænd.

Løsning: I samarbejde med Calvin Klein, blev det besluttet at lave en anderledes kampagne, som skulle vække opmærksomhed i gadebilledet med medier, som skiller sig ud fra traditionel markedsføring. Derfor blev der malet et stort vægmaler på Ny Østergade i København, hvor en dansk kunstner malede det ikoniske billede af Kate Moss for Calvin Klein. Processen af maleriet blev dokumenteret med videomateriale og dermed kan alle få lov at se maleriet via de socaiel medier. Derudover blev der opsat Calvin Klein plakater rundt omkring i gadebilledet og yderligere blev der samplet parfumeprøver foran uddannelsessteder og Matasbutikker, hvor målgruppen befinder sig. Kombinationen af de forskellige medier, sikrer stor synlighed og genkendelse af budskabet på forskellige medieplatforme. 

Skal vi tage en snak om jeres
næste kampagne

Få en uge gratis.