Udfordring: Hiper ønskede at skabe opmærksomhed omrking deres produkt, Hiper Bredbånd, ved at give målgruppen muligheden for at få gratis oprettelse.
Løsning: Hiper valgte at reklamere i Fitness World med A4 plakater, som blev sat op i dame- og herreomklædning i København, Aarhus, Odense Aalborg og Esbjerg. Plakaterne hænger udenpå skabene og dermed er der sikret god synlighed for målgruppen. Budskabet på plakaten lød blandt andet på, at målgruppen kunne få gratis oprettelse af bredbånd ved at bruge koden "puls". Derudover var Fitness TV også en del af kampagnen. Fitness World er Danmarks største fitnesskæde med omkring 470.000 aktive medlemmer. Over 75 % af medlemmerne er i alderen 20-49 år.
Resultat: "Vi havde et rigtig fint resultat på vores sommerkampagne i Fitness World. Vi havde trykt en rabatkode på plakaterne og der var mange, som tog sig tid til at notere den, og så bruge den i bestillingen når de kom hjem fra træning. Det tyder på at vores produkt er et godt match til brugerne i Fitness World." Kilde: Hiper A/S