STUDIE

Kommuniker til de unge 16-28 årige, hvor de bruger meget af deres tid - på deres uddannelsessted! Vores forskellige medier sikrer synlighed ude på skolernes fællesområder, herunder indgangspartier, kantine og opholdsområder. Eleverne er positive over for medierne på skolerne og føler, at de giver dem brugbar information. 81% af eleverne lægger mærke til plakaterne. 49% siger, at medierne kan medvirke til, at de søger efter produktet online. Vi eksperter i at kommunikere til de unge på studierne, så tag os gerne med på råd.

STUDIE Digital

Store digitale skærme placeret på væggen på uddannelsesinstitutioner

  • Stor synlighed og gennemslagskraft
  • Ingen støj fra andre medier
  • Direkte kommunikation til målgruppen
STUDIE Posters

Et impact plakat-medie på gymnasiale skoler og videregående uddannelser, der blandt andet hænger ved indgange, kantineområder og på fodboldborde.

  • Målgruppe: 15-28 årige
  • Stor synlighed og gennemslagskraft
  • Højeste engagement af alle Out-of-Home medier
STUDIE Wildpostering

Her, der og alle vegne. Med dette medie og vores mandskab kan vi komme ud til alle lokationer i landet. Lav kampagner på:

  • Folkeskoler
  • Universiteter
  • eller andre lokationer