Zenji Mobile (Hi3g) – kampagne 2014

Formål

Kampagnen bestod af flere elementer. I Fitness World blev der eksempelvis benyttet Indoor rammer og Fitness TV. Kendskabet skulle øges med stærke medier. Dette blev resultatet:

 

"Valget af citrusmedia har sikret Zenji Mobile et øget kendskab i vores kernemålgruppe med 10%, og der har i perioden, hvor kampagnen blev gennemført, været en mærkbar stigning på efterspørgslen af Zenji mobile. Væksten i salg og kendskab, er dog meget større end forventet, og kommet væsentlig hurtigere i kernemålgruppen, end vi tidligere har oplevet. Ingen tvivl om at citrusmedia skaber resultater, der betaler sig”

Sanela Jankovic, salgs- og marketingchef, Zenji mobile

 

 

Udfordring Som nyt mobilselskab er det vigtigt for Zenji at øge kendskabsgraden. Zenji har fokus på indhold og værdi af det unikke mobilabonnement, hvor der er mulighed for indløsning af gavekort til ”gratis” shopping hver måned. Målgruppen er primært kvinder i det yngre segment.

 

Løsning Kampagnen bestod af flere elementer. I Fitness World blev der benyttet Fitness Indoor og Fitness TV. Derudover blev der brugt et utraditionelt medie, hvor 3000 cykelkurvebetræk blev samplet på kvindecykler i København.

 

Resultat Der blev uddelt 3000 cykelkurvsbetræk, der skabte god synergi og positiv omtale på de sociale medier. Derudover  blev der opnået 360.000 visninger i Fitness World med TV-spottet og kampagnen nåede ud til over  400.000 medlemmer i perioden.  Zenji Mobile har øget sit kendskab markant ( 10%) og opnået sine mål meget hurtigere end forventet.