Udfordring

Plutonic Media er et nystartet online marketing bureau i hjertet af København, som kontaktede os fordi de ønskede at øge deres kendskab i markedet. På trods af de er et digital marketing bureau, som arbejder med datadrevet marketingskanaler såsom SEO, Google Ads og annoncering på sociale medier, så kan outdoor displayskærme i indre by være med til at styrke deres brandidentitet over for nogle af de største virksomheder med beliggenhed i København.


plutonic stor logo

Løsning

Vi udarbejede en gennemført kampagnevideo, der afspejler deres visuelle identitet, som blev placeret ved vores displayskærm på Rådhuspladsen. Resultatet af en centralt beliggende displayskærm i København taler for sig selv.

“Vi har været utroligt glade for samarbejdet med Citrusmedia, da vi har kunne mærke en kæmpe stigning i vores direkte trafik på baggrund af kampagnen vi kørte på Rådhuspladsen.”


Loui Kiær – Partner, Plutonic Media

Skal vi tage en snak om jeres
næste kampagne

Få en uge gratis.