Udfordring

Mofibo ønskede at henvende sig til den aktive målgruppe i Fitness World.

Løsning

Med Mofibos medlemskampagne tilbyder de, Fitness Worlds medlemmer et eksklusivt medlemstilbud på en lang række platforme, både på Fitness Worlds egne sociale og digitale platforme, samt fysisk i alle centre. Størstedelen af medierne, er medier, der normalt ikke tilbydes kommercielt. Medlemskampagnen kører i i uge 39-42, med tilbuddet er gældende i hele perioden. Fitness World er Danmarks største fitnesskæde med 160 centre og omkring 440.000 aktive medlemmer. Over 75 % af medlemmerne er i alderen 20-49 år. 56% af medlemmerne er kvinder, 44% er mænd.  

Medier: 

– Ellipser og flyers i alle centre

– Tv- skærme i alle centre

– Nyhedsbrev til Fitness Worlds medlemmer

– Banner på Fitness Worlds hjemmeside

– Banner på Fitness Worlds APP

– Fitness Worlds Facebookside

Skal vi tage en snak om jeres
næste kampagne

Få en uge gratis.