Magasin ønskede at skabe opmærksomhed omkring åbningen af Magasin i Aalborg d. 20 september 2018.
Med kampagnen “Back In Town” skabte vi, i samarbejde med Magasin, løsninger der fokuserede på opsigtsvækkede elementer i gadebilledet. Kampagnen varede fra mandag til og med lørdag i uge 38 op til åbningen. Kampagnen bestod af flere kreative elementer – 20 kalkaftryk på asfalten rundt omkring i Aalborg med budskabet “Hej Aalborg – Magasin”. Derudover blev der pyntet træer med goodiebags, tørklæder og magasiner, som forbipasserende efterfølgende kunne tage. Rundt omkring i byen, blev forskellige statuer pyntet med hatte, tørklæder og taske, med Magasin som afsender, som forbipassende også kunne tage med. Yderligere delte eventpiger invitationer mm. ud til forbikommende op mod åbningsdagen. På åbningsdagen og de følgende to dage, kunne folk i Aalborg blive kørt hen til Magasin i en af de fire folierede cykeltaxaer, hvis de valgte at downloade Magasins Goodie Card app.