Udfordring: GSK ønksede at give målgruppen mulighed for at smage de forskellige smagsvariater, som Nicotinell nicotin tyggegummi tilbyder. Målgruppen er aktive personer, som træner og ønsker rygestop.
Løsning: I samarbejde med citrusmedia blev det besluttet at opsætte sampling displays i 20 udvalgte centre i Aarhus og København, hvor målgruppen selv kunne tage en af de tre smagsvarianter. Derudover blev Fitness Omklædning valgt som en del af kampagnen, hvor der blev opsat plakater i dame- og i herreomklædningen i Fitness World med budskabet "Røgfri én gang for alle". Med placering udenpå skabene sikrer dette stor synlighed overfor målgruppen. Yderligere var Fitness TV også en del af kampagnen med eksponering af lyd i hele centret – også i omklædningrummene. Med eksponering på disse forskellige medier, sikres GSK stor synlighed overfor medlemmerne i Fitness World. Kampagnen startede i uge 1, hvor mnager vælger rygestop som nytårsforsæt.