Café Noir

Der blev fordelt kaffe og prøver i køkkener på i alt 32 kollegier i København, Odense, Århus og Aalborg.

Formål

"Målet var at højne kendskabet til Café Noir blandt studerende på videregående uddannelser og konkret få dem til at ”like” Kaninen Claude på Facebook. citrusmedia har hjulpet med tydelig effekt, og tallene taler for sig selv. Da kampagnen startede, havde vi omkring 800 venner på Facebook og i skrivende stund er der 6940. Jeg er ovenud tilfreds med kampagnen."

                                                                                                                                      Susse Salsburg Kaspersen, Marketing assistent, Café Noir

 

Udfordring Café Noir havde brug for at øge kendskabsgraden blandt studerende samt få flere venner til deres Facebook side.

 

Løsning citrusmedia besøgte i alt 32 kollegier i blandt andet København, Odense, Århus og Aalborg, hvor der til hvert køkken blev uddelt Café Noir kaffe, hvilket blev taget utrolig godt imod. Derudover blev der omdelt intet mindre end 10.000 postkost med påklistret vareprøver og disse blev lagt i postkasserne ved kollegierne.  
 

Resultat Facebook gik fra 800 venner til 7000 på rekordtid, og Cafe Noir kom på alle de studerendes læber. Café Noir modtog en masse positiv omtale fra de studerende, da det var et utrolig værdsat produkt hos dem.