Viaplay

Godt kæmpet

Formål

Viaplay er en stor streamingservice, som tilbyder serier, tv, sport og meget mere. 

 

Mål med kampagnen Viaplay ønskede at øge kendskabet til tv-serien Empire, som er USA's største serie, der skulle lanceres i Danmark.

 

Løsning Viaplay ønskede at ramme de yngre, aktive mænd og kvinder med deres annoncer. Derfor valgte Viaplay, i samråd med citrusmedia, at annoncere i alle Fitness Worlds centre. 

Plakaterne blev strategisk placeret ved centrenes mest befærdede områder - fx ved ind - og udgange, udstrækningsområder samt andre strategiske områder.

På Fitness Worlds tv-skærme havde Viaplay et tv-spot kørende, som blev vist på alle skærmene i centrene.

Derudover kunne lyden fra Tv-spottet høres i centrenes højtalere, hvilket gjorde at alle tilstedeværende blev opmærksomme på spottet.

 

Resultat Hos Viaplay er man tilfredse med kampagner og resultater, hvorfor Fitness-medierne er blevet en fast del af kampagnerne.