Udfordring

Udfordring: SAKTit ønskede at reklame for deres WOOFit Bluetooth høretelefoner med active noise cancellation, som passer godt til den aktive målgruppe. Høretelefonerne er blandt andet gode at bruge i træningscentret. 

Løsning: i samarbejde med citrusmedia, blev det belsuttet at nå ud til den aktive målgruppe med Fitness World medlemspakke, som består af nyhedsbreve til Fitness Worlds medlemmer, banner på deres hjemmeside, Fitness TV, post på Facebook, tilbud på check-in skærmene. Derudover blev der opstillet papfigurer, som medlemmerne kunne tage et billede af og bruge et # for deltage i en konkurrence. Yderligere blev der også afholdt demo-event i udvalgte centrene, hvor medlemmerne kunne afprøve høretelefonerne, mens de trænede og efterfølgende købe dem med en medlemsrabat. Kampagenen forløb i hele janar måned 2018. Fitness World er Danmarks største fitnesskæde med omkring 440.000 aktive medlemmer. Over 75 % af medlemmerne er i alderen 20-49 år. 

Skal vi tage en snak om jeres
næste kampagne

Få en uge gratis.