Udfordring

Mål med kampagnen Arla Cheasy har lanceret et nyt Smoothie produkt, og ønsker at øge kendskabsgraden til dette produkt overfor den aktive målgruppe. Skyr Smoothie Mix gør det nemt, hurtigt og lækkert at mixe din yndlingssmoothie. Tilsæt dine yndlingsfrugter eller grøntsager, så klarer blenderen resten.

Løsning Arla Cheasy vil gerne eksponeres overfor begge køn og valgte derfor, i samråd med citrusmedia, at opsætte plakater i Fitness Worlds centre landet over. Plakaterne hænger ved centrenes mest befærdede områder – fx. ind – og udgange, udstrækningsområder samt andre strategiske områder.

Samtidig blev der opsat plakater på skabene i udvalgte omklædningsrum i København og Århus. Her ses plakaterne uden for meget andet støj af de kvindelige og mandlige medlemmer, når de gør brug af omklædningsskabene.

Skal vi tage en snak om jeres
næste kampagne

Få en uge gratis.